Informācija par preces atgriešanu un apmaiņu:

    Atteikuma pieteikumu preču atgriešanai iespējams iesniegt 14 dienu laikā no preču piegādēs brīža. Preces jāatgriež 14 dienu laika no atteikuma pieteikuma iesniegšanas brīža. 

    Prece nedrīkst būt lietota vai jebkāda veida izmantota. Kā arī prece nedrīkst būt bojāta.

    Prece tiek pieņemta atpakaļ  tikai oriģināla iepakojumā un  bez lietojuma  pazīmēm.

    Pirkuma summa tiks atgriezta pilnā apmērā  atskaitot piegādās izdevumus.

Prece  netiek pieņemta atpakaļ vai mainīta:

- bez pirkuma apliecinoša dokumenta

- bez preces etiķetes (birkas)

- ja preces etiķete ir zaudējusi savu iepriekšējo izskatu. Ka arī ja uz tas ir mehāniskas darbības pēdas (ka piemērs ja birka tika noņemta un pēc tam pielikta atpakaļ)

- sieviešu zeķes, zeķubikses, tīkliņa kleitas, zeķes, catsuit kombinezoni, bodiji, apakšveļa un apakšveļas komplekti (ja tiek noņemta aizsarg plēve)

Kā atgriezt preci?

    Preces, kuras tika piegādātas ar DPD vai Omniva servisiem, var bezmaksas atgriezt, izmantojot atgriešanas kodu, kurš tiks nosūtīts klientam sms un/vai e-pastā kopa ar piegādēs informāciju vai atgriešanas lapa ar kodu tiks pievienota pie sūtījumā pavaddokumentiem.

    Ja preces tika saņemtas  birojā (Ganibu dambis 26A), tad atgriešana notiek tādā paša veida ka preces tika saņemtas (birojā Ganibu dambis 26A). Ja klients vēlas preču atgriešanai izmantot DPD vai Omniva servisus, tad šajā gadījumā kurjeru pakalpojumu izmaksas ir jāsedz klientam

    Saņemot atgriezto preci, “NKVARTALS” administrācija 14 dienu laika informēs patērētāju par preces atbilstību atgriešanas nosacījumiem. Ja atgriežamā prece atbilst visiem kritērijiem tad “NKVARTALS” apņemas atgriezt iegādātas preces vērtību. Līdzekļi tiks atgriezti tajā pašā kontā, no kura tika veikta pirkuma apmaksa.

Atgriešanas anketu varat lejupielādēt šeit: Atgriešanas anketa